Skip to content

Openingsdag BNP PARIBAS OPEN

11 maart 2013

De Openingsdag

Op de openingsdag van het BNP PARIBAS OPEN toernooi waren er genoeg dingen die mij bezig hielden. Ik heb twee wedstrijden van Timea Babos en Ayumi Morita(die helaas beiden verloren) bekeken en tussendoor was ik ook nog te vinden op en bij de trainingsbaan met Caroline Wozniacki en Daniela Hantuchova! Andrea Petkovic nam een dagje vrij, maar zal morgen weer terugkeren voor de dubbel waar zij een team vormt samen met Angelique Kerber!

Ik wil graag de WTA TOUR feliciteren met hun 40-jarig bestaan dit jaar! Zij hebben een erg mooi WTA Tour logo ontworpen voor dit jaar. Let dus goed op of je dit logo ziet en dank daar dan de oprichters van de WTA Tour voor en vooral BillyJean King!

WTA Tour Logo 40-jarig bestaan

WTA Tour Logo 40-jarig bestaan

Tijdens mijn lunch rond 3:30 zat ik met mijn familie en vrienden aan tafel toen plotseling Roger Federer langs de lunchruimte voor de spelers liep!

Ik ken Roger al vanaf toen hij 15 jaar was en ik was de hoofdcoach van de Zwitserse tennisbond. Bovendien heb ik hem begeleid in 1997/1998! Mijn ouders hebben altijd inspanningen geleverd om langs te komen en mij te bezoeken tijdens al mijn reizen. Mijn moeder, de grootste fan van Roger, zorgde ervoor dat ze gedag tegen hem kon zeggen en wees daarna gelijk naar de rest van het team aan de tafel. Roger was geweldig en nam een foto met mijn familie en vrienden.

Ik ben erg trots op zijn prestaties, maar belangrijker nog, ik ben trots op hem vanwege de persoon die hij is geworden zowel op als naast de baan!

moeder-met-federer-1moeder-met-federer-2

roger-met-familie-en-vrienden

van links naar rechts:
Raul Saad                       (een goede vriend, voormalig teamgenoot bij South West Baptist University)
Roger Federer
Mijn moeder Anneke
Yury Bettoni                 (een goede vriend en mijn voormalig assistent en vriend van Roger Federer)
Lisa Somermeier  (een goede vriend en een groot supporter van de Roger Federer Foundation)
Mijn vader Joop

Groet Sven

No comments yet

Geef een reactie

