Skip to content

Dag 6 BNP PARIBAS OPEN

11 maart 2013

Dag 6 BNP PARIBAS OPEN

Helaas heeft Sorana in 3 zware sets verloren van A. Radwanska in stadion 2, maar er is wel een verandering zichtbaar bij haar. Ze speelt steeds vaker lange punten en toont veel meer geduld op de baan. Het is slechts een kwestie van tijd wanneer zij haar grote doorbraak zal hebben in 2013.

Omdat het erg druk is geweest op het park de afgelopen week, besloten we om een 2 uur durende sessie op het LaQuinta Resort te doen. Dit is een van de mooiste plaatsen om te bezoeken!

Caroline was zo aardig om ons uit te nodigen voor een lunch. Mats, Yury en ik waren uitgenodigd en ik kon het niet laten om Caroline te vragen om op een foto te maken met mijn ouders.

Wozniacki lunch ouders

Aan het einde van de dag besloten Mats, Yury en ik om een balletje te slaan onder de lichten en onze teleurstelling voor het verlies van Sorana eruit te zweten.

trainingssessie avond

Ik kijk uit naar een goede nachtrust voordat onze trainingssessie begint morgenochtend om 8 uur samen met Ayumi Morita!

Een goede nacht!

No comments yet

Geef een reactie

