Skip to content

Dag 5 BNP PARIBAS OPEN

11 maart 2013

Dag 5 BNP PARIBAS OPEN

Vandaag een kort berichtje. Ik wil graag met jullie een speciaal moment op het toernooi delen.

Behalve dat mijn ouders hier bij mij zijn voor het toernooi, heb ik ook twee goede vrienden die hier bij mij zijn. Dit zijn van links naar rechts:

–          Mats Merkel (al 7 jaar een vriend en Adidas spelers development program)

–          Yury Bettoni (al 20 jaar vrienden)

–          Raul Saad (kamergenoot, dubbelpartner en een goede vriend voor al meer dan 30 jaar)

–          Ikzelf

–          Peter Lundgren (vriend sinds 1997)

vrienden sven

sven vroegerdag 5 training

Groet Sven

No comments yet

Geef een reactie

