Skip to content

Miami, Amsterdam en Kopenhagen

16 april 2012

Miami is uitgedraaid op een bijzonder druk toernooi. Door de distributie van adidas kleding en Caroline die de halve finales haalde heb ik de meeste tijd besteed aan wedstrijden kijken en voorbereidingen op de trainingsbaan.

Toen ik terug was in Amsterdam na zes weken in het buitenland had ik maar één dag vrij. Ik had vele vergaderingen voor een nieuw project waar ik mee bezig ben samen met de stad Amsterdam. Daarnaast hadden we teamvergaderingen met adidas en heb ik nog tijd doorgebracht met mijn Academy spelers en coaches. In dezelfde week kwam Laura Robson over ter voorbereiding voor het toernooi in Kopenhagen. In Kopenhagen zal ik zowel met Laura als met Caroline Wozniacki werken, die een thuistoernooi zal spelen.

Tussen de trainingen en wedstrijden door had ik nog de kans om te genieten van een heel lekker diner op een boot in de haven van Kopenhagen. Daar werden we voorzien van een fantastische maaltijd door de beroemde Deense kok Henrik Boserup.

Laura is afgelopen weekend vertrokken voor de wedstrijden in de Fed Cup die ze volgende week met haar land speelt tegen Zweden. Caroline won in de halve finales van Petra Martic, maar verloor gisteren helaas de finale van Angelique Kerber uit Duitsland.

Hieronder in de gallery een paar sfeerbeelden van de afgelopen week.

De avonturen van Sven Groeneveld op de internationale tennistour zijn ook te volgen via zijn Twitter account, volg hem via: http://twitter.com/sven10s

No comments yet

Geef een reactie

