Skip to content

Geslaagde demonstratie met Moyá voor Maikel Scheffers

23 september 2011

Wie wil er nu niet een keer spelen tegen de voormalig nummer 1 van de wereld en oud-winnaar van Roland Garros, Carlos Moyá? Afgelopen zaterdag was ik de gelukkige die een set tegen hem mocht spelen. Op uitnodiging van de Franse club Rue le Crotoy waar ik competitie voor speel, mocht ik het opnemen tegen Carlos Moyá.

Moyá speelde afgelopen week in Frankrijk een invitatietoernooi en won voorafgaand aan onze demonstratie zijn halve finale. Een dag later mocht hij het in de finale opnemen tegen de Fransman Nicolas Mahut.

Ik was blij dat we niet op gravel speelden, want dan had ik alle ballen moeten smashen vanaf de baseline. Op de hardcourt ondergrond konden we een goede demonstratie wegzetten en uiteindelijk werd de set in een tie-break beslist, jaja in mijn voordeel! Voor de gelegenheid hadden de ballenkinderen rollerblades aangetrokken en werden de 250 mensen die aanwezig waren in het publiek vermaakt.

Nu weer terug thuis en een ervaring rijker, ga ik een aantal weken volle bak trainen om me optimaal voor te bereiden op de single en dubbel Masters in November. Ik hoop jullie daar te zien! Uiteraard kunnen jullie informatie over deze 2 toernooien terug vinden op:

www.maikelscheffers.nl
www.itfwheelchairtennis.com

Bekijk hieronder een officiële video van de demonstratiepartij tijdens het Open 2011 de la Baie de Somme:

Steun Maikel tijdens de Masters eind dit jaar in Nederland en België:

2 – 6 November 2011
Dubbel Masters
Amsterdam, Nederland

8 – 12 November 2011
Single Masters
Mechelen, België

No comments yet

Geef een reactie

