Skip to content

Australian Open – Dag 12

28 januari 2011

De eerste dag dat ik wat slaap heb kunnen inhalen en een wandeling heb kunnen maken na drie weken non-stop tennis. Om 8.30 uur ben ik opgestaan, heb via Skype even met het thuisfront gebeld, even naar de fitness geweest en uiteindelijk samen met Mats in de stad ontbeten.

Tijdens de lunch hadden we een afspraak met Caroline Wozniacki en haar ouders om de wedstrijd van gisteren nog even te analyseren en om de komende maanden door te spreken.

In eerste instantie wilde ik de finale van Maria Kirilenko gaan bekijken maar omdat zij tegen een andere Adidas speelde hebben we deze wedstrijd uiteindelijk gekeken op TV. Helaas verloor ze de wedstrijd na een voorsprong van 6-3 4-1.

Bij aankomst op het park ontmoette we Esther. Hierdoor kreeg ik eindelijk de kans mijn beide nummer 1 dames van de wereld op de foto te zetten!

Esther moest vandaag uitkomen in de damesdubbel finale. Deze heft ze gewonnen samen met haar partner, Sharon Walraven. Helaas heb ik deze wedstrijd niet kunnen zien, omdat Mats en ik een junioren wedstrijd moesten bekijken. Deze halve finale ging tussen twee Adidas junioren, Genie Bouchard en Monica Puig.

Ik weet niet of ik het al eerder had gemeld aan mijn Nederlandse volgers maar ze hebben hier een ware poffertjes tent!

Op dit moment zitten we bij de halve finale van Andy Murray tegen David Ferrer. Samen met Mats en Caroline zitten we in de box van Murray!!

Tot later. Sven

No comments yet

Geef een reactie

