Skip to content

Belgian Open

10 augustus 2010

Hallo allemaal, het is weer tijd voor een up-date van mijn laatste toernooien. Na winst in Zwitserland en Engeland ben ik nu in België voor mijn volgende toernooi. Door de 2 vorige overwinningen ben ik op de wereld ranglijst gestegen naar mijn hoogste positie ooit! Positie 2!

Belgian Open Schema

De 1e 3 dagen ben ik in België goed doorgekomen. Ik ben hier als 1e geplaatst en had in de 1e ronde een bye. De 2e ronde leverden een goede winst op tegen de nummer 2 uit België, Mike Denayer . Later die dag wonnen Robin Ammerlaan en ik de kwart finale dubbel van de 2 Nederlanders Rutger Bakker en Marco Eggink. Vandaag dag 3 stond mijn kwart finale tegen Spaans nummer 1 Francesc Tur gepland. Na een goede wedstrijd en een 6-0 6-0 overwinning! Sta ik morgen in de halve finale tegen de Oostenrijker Martin Legner.

Belgian Open Poster

Later vandaag, (waar meestal erg veel mensen op af komen) geef ik een demonstratie met de Belg Steve Darcis. Darcis is een internationale topper bij het valide mannen tennis (hoogste ranking 44ATP) en samen gaan wij laten zien hoe goed rolstoeltennis te integreren is met valide.

No comments yet

Geef een reactie

