Skip to content

French Open

28 juni 2010

Deze week speel ik de French Open in Parijs.  Wimbledon is begonnen maar voor ons, de rolstoeltennissers begint dat toernooi volgende week!

De French Open is voor ons een belangrijk toernooi! Het is een SS (super series) waar erg veel punten te verdienen zijn voor de wereld ranglijst. In totaal zijn er 5 SS verdeeld over het jaar.

Hieronder kort de grade’s van de toernooien:
MS: (Master Series)
GS: (Grand Slam)
SS: (Super Series)
Itf 1
Itf 2
Itf 3
Future

Maandag ben ik aangekomen en heb in de middag gelijk 2u getraind met mijn dubbel maatje Ronald Vink. Aan sluitend ben ik gelijk doorgegaan naar de loting die om 19u plaats vond. Ik ben hier als 4e geplaatst, de loting is naar tevredenheid. mijn singel stond vandaag gepland op baan 5, de 2e wedstrijd na 14u! ik kon dus in de morgen lekker rustig aandoen. Om 13,30 had ik de warming up gepland met mijn coach Aad Zwaan. Ik voelde mij goed en won de 1e ronde dan ook met 61 60 van Sebastian Husser.

Om 17u even naar de masseur geweest, om in de avond gezellig met alle andere Nederlanders een hapje te eten.

Nu naar mijn bedje, het word een drukke dag morgen!
Maikel

No comments yet

Geef een reactie

