Skip to content

French Open – vervolg

28 juni 2010

Vandaag stond mijn 2e ronde tegen de Fransman …. Gepland. De dag begon om half9 met het ontbijt. Mijn warming up stond gepland om 11u met de Japanner en nummer 1 van de wereld Shingo Kunieda! Ik ben hier met de auto en Shingo wilde met mij meerijden naar het tennispark.

Onderweg hebben we erg gelachen aangezien ik nogal van Nederlandse muziek hou! Shingo maakte daar zo zijn eigen teksten op in het Japans. Om 13u ging ik de baan op voor mijn wedstrijd. Deze werd met goed tennis en in 2 sets gewonnen! Aan het einde van de middag stond de dubbel van mij en Ronald gepland. Tussendoor was het even ontspannen om uiteindelijk ook met de dubbel de kwart finale te bereiken.

DONDERDAG

Kwart finale dag in de singel en in de dubbel. Het zou een zwaar dagje worden vandaag. Ik de singel stond ik tegenover mijn dubbel maatje Ronald Vink. Ronald stond erg goed te spelen. Ik ben niet van de excuses, maar ook een infectie die ik heb opgelopen was niet in mijn voordeel. Later op de dag stond onze dubbel gepland waar ik me een stuk beter voelde door de medicijnen. De dubbel werd in 2 sets gewonnen van het koppel Legner / Vikstrom.

Uiteraard hebben we in de avond op groot scherm met zijn allen naar het Nederlands elftal gekeken. Ook Tom en Bas waren klaar voor de aftrap!

Nu 10:30 slapen en klaar voor de halve finale dubbel morgen!

Maikel

No comments yet

Geef een reactie

