Skip to content

Slowakije – Dag 1

9 juni 2010

De dag begon vandaag al om 7.00 uur. Ik vertrok vanaf Düsseldorf om vanuit daar naar Oostenrijk te vliegen, in Wenen  moest ik nog even 1 uur wachten om vervolgens door de toernooiorganisatie opgehaald te worden en naar Slowakije te rijden. Ik denk dat dit een record voor mij is, met 4 landen in een dag!!!

Uiteindelijk was ik om 15.00 uur in het hotel, om vervolgens maar gelijk een trainingsbaan te boeken van 16.00  tot 17.00 uur met mijn dubbel partner van deze week, de Brit David Phillipson. Het was even wennen want de banen zijn niet te vergelijken met de perfecte banen op Roland Garros van vorige week. Na de training ben ik gelijk doorgegaan naar de loting die om 18.30 uur was.

Tijdens de loting hebben we ook gelijk een hapje gegeten. Wat ik niet wist was dat Koen Meerwijk en Berry Korst, ook uit Nederland, aanwezig zijn op het toernooi. Erg leuk, aangezien wij samen in de jeugd selecties hebben gezeten, en elkaar niet al te vaak meer zien.

Nu 22.00 uur is het tijd om te slapen. Morgen weer een lange dag!

Tot morgen.
Maikel

No comments yet

Geef een reactie

