Skip to content

Einde Roland Garros

6 juni 2010

Het is weer tijd om naar huis te gaan. Dit keer ga ik ook echt even richting Nederland. De gehuurde huurauto staat klaar waarin ik naar huis rij met 6 grote tassen aan bagage! Zowel van mij als van Mats.

Mats is inmiddels al in Halle waar hij samen met Thiemo de Bakker aan het grasseizoen zal gaan beginnen. Mats zal vanaf nu ook regelmatig een blog plaatsen!

Esther (Vergeer)  heeft Roland Garros 2010 gewonnen. Ze won de finale met 6-0 6-0!!! Ze speelde echt bijna foutloos. De goede voorbereiding van Esther samen met mij en haar conditietrainer Marijn Zaal heeft geleverd heeft zijn vruchten af geworpen.

De dubbelfinale heeft ze uiteindelijk helaas verloren. Van twee strategisch goed spelende tegenstanders.

Ik heb de laatste dagen iets minder van me laten horen maar heb het dan ook heel erg druk gehad met de voorbereiding op het grasseizoen. Er komen weer verschillende spelers naar Amsterdam om samen met mij te gaan trainen. Dat betekend dat ik zo waar een aantal nachten in mijn eigen bed zal slapen!

Ik meld me in ieder geval weer tijdens Wimbledon en wie weer nog een paar keer tussendoor.

Nogmaals bedankt voor jullie interesse en ik wens jullie allemaal nog een mooi tennisseizoen!

Sven.

No comments yet

Geef een reactie

