Skip to content

Op weg naar Roland Garros

31 mei 2010

Inmiddels zijn de valide tennissers al 9 dagen onderweg op Roland Garros. Voor ons de rolstoeltennissers begint het toernooi op woensdag. Dit omdat op de grand slams alleen de top 8 van de wereld aanwezig is, zowel bij de heren als bij de dames!  Het toernooi nadert dus. Door het lekkere weer van de afgelopen 1,5 week heb ik dan ook veel op het gravel kunnen trainen.

De afgelopen 1,5 week heb ik ook wat promotie werk gedaan. Zo heb ik 3 demonstraties gedaan wat altijd goed in de smaak valt bij de aanwezige mensen! Deze demonstraties en clinics zijn belangrijk voor de sport om zo het rolstoeltennis breder op de kaart te zetten. Tijdens een van deze demonstraties samen met Robin Ammerlaan heb ik Sander en Sven leren kennen. Om een lang verhaal kort te maken, zij gaan een future toernooi in Zeeland organiseren en zouden daar graag een invitatie toernooi voor ons, de rollers bij willen hebben! Zij hebben mij gevraagd als ambassadeur en uiteraard ben ik erg enthousiast! Paul Haarhuis en Lesly Kerkhoven zijn de ambassadeurs voor het valide toernooi.

Nou, mijn auto is gepakt! Een paar uurtjes rijden en dan vanmiddag trainen met Esther Vergeer.

Tot snel weer!
Maikel

No comments yet

Geef een reactie

