Skip to content

Druk, druk, druk

31 mei 2010

Na een periode van heel hard trainen ben ik vorige week met de KNLTB afgereisd naar Servie voor een internationaal toernooi. Ik vind die toernooien echt super gaaf, je ontmoet veel nieuwe kinderen. Het leuke is, dat ik er nu steeds meer ga kennen daar en het niveau is super sterk.

Eerste ronde tegen een Servier gespeeld, Miljan Vasiljevic, en die ging goed, ik won met 6-2 6-3.

Daarna mocht ik tegen Teodor Deljanovski uit Macedonie, jee wat speelde ik slecht zeg. Won eerste set met 6-2 en verloor daarna de volgende sets met 2x 6-3. Ik kon alleen maar mezelf de schuld van mijn verlies geven. Die jongen was best goed, maar ik had echt moeten winnen.

Je ziet daar veel jongens met niet zo heel veel talent hebben, maar die onwijs hard vechten en werken.
Daar kan ik voor de volgende keer wel iets van leren. Op naar het volgende toernooi dus.

Vandaag is het 31 mei en ik ga de laatste 3 weken school en trainingen tegemoet, want na deze weken ben ik 8 weken aan een gesloten bezig met toernooien. Het wordt een leuke,leerzame en zware periode waar ik met goed op aan het voorbereiden ben.

Ik start eerst bij de Nike junior Tour in Rosmalen, maar misschien kan ik dit niet spelen vanwege een toernooi in Letland. Dan heb ik nog de Europese kampioenschappen, Europacup, Windmill, twee internationale toernooien in Nederland (best wel eens lekker om voor deze toernooien niet van huis te moeten) en de Nederlandse kampioenschappen.

Mijn doel is om dit jaar in de Europese top 20 van mijn eigen leeftijd te eindigen en via deze weg volgend jaar in de top 10 te komen.

Ik houd jullie op de hoogte, tot snel!
Tim

No comments yet

Geef een reactie

