Skip to content

Parijs – Dag 3

23 mei 2010

Gisteren hebben we uiteindelijk alles goed doen verlopen. We zijn inmiddels compleet, want Caroline heeft zich ook weer bij de groep gevoegd.

Ik heb gisteravond nog wel een persconferentie moeten missen van GTLF, de Global Tennis Legacy Foundation, moeten missen. Zij zetten zich in om jonge spelers van goede adviezen te voorzien. Wat mij betreft dus een erg goed initiatief!!

De Champs-Élysées is sinds gisteren afgesloten. Ze gaan hier de komende twee dagen een complete tuin aanleggen. Ik zal dus snel wat foto maken en plaatsen van mijn nieuwe voortuin!

Gisteravond heb ik mijn goede vriend Glen Schaap (coach van Petkovic) weer gezien. Samen hebben we heerlijk naar de Champions League finale kunnen kijken!

Vandaag ben ik druk met Sorana. Zij speelt haar eerste wedstrijd tegen titelverdidigster, Svetlana Kuznetsova, dus dat wordt een zware klus. Mats houdt zich druk bezig met Thiemo die ‘as we speak’ goed op weg is om te winnen en Kirilenko speelt ook nog haar eerste partij.

Houd het vandaag dus iets korter!

Tot snel maar weer!

No comments yet

Geef een reactie

