Skip to content

Parijs – Dag 2

23 mei 2010

Wat ik verwacht had gebeurde. Een heerlijke volle dag. We begonnen op de baan van 9.00 tot 12.00 uur.  Toen een uurtje pauze. In dit vrije uurtje heb ik geluncht op de tennisclub tegenover Roland Garros waar vier trainingsbanen liggen. Na de lunch zijn we van 13.00 tot 16.00 uur weer de baan op gegaan. Daarna waren er verschillende meetings met mensen van Adidas.

’s Middags had ik een training van twee uur lang op het Centre Court (die er weer prachtig bij ligt!) staan met Sorana. Het eerste uur was Bartoli erbij maar omdat zij er het tweede uur mee stopte moest ik zelf aan de bak.

Om aan te geven waar de spelers binnen komen en bijvoorbeeld handtekeningen zetten heb ik maar even wat foto’s gemaakt!


Aan het einde van de lange dag moesten we een kwartiertje wachten op de auto die ons terug zou brengen naar het hotel. Geen straf, want je kunt vanaf daar alles goed volgen!

’s Avonds hadden we ook nog een receptie in de Adidas Store op de Champs-Élysées. Deze Adidas Store is de grootste van Europa en de een-na grootste (In Beijing is de grootste) ter wereld. Deze receptie was vanwege de Heineken Rugby Cup hier in Parijs.

Morgen nog drukker, want dan sluit Caroline (Wozniacki) ook weer bij ons aan!

One Comment leave one →
  1. ronald de jonge permalink
    23 mei 2010 21:00

    Hoi Sven,

    collega volg sinds kort via mijn mobiel jouw verrichtingen.
    Laatst sprak ik gezamenlijke vriend Michel van de Sande die mij op de
    hoogte bracht van jouw site.

    Erg leuk (een beetje jaloers, met wat je allemaal doet, ben recreatie trainer wel met plezier)

    succes met alles en wellicht tot wie weet ergens binnenkort of …..

Geef een reactie

