Skip to content

Parijs – Dag 1

21 mei 2010

Het is zover. We zijn van start gegaan met onze voorbereiding.
Ik zal proberen dagelijks mijn nieuws te plaatsen al zal het voor mij een absoluut gekkenhuis worden.

Batch Sven

Dat heeft voor mij twee redenen. 1, Ik heb op dit moment erg veel spelers die we moeten begeleiden en 2, zijn er op Grand Slams altijd heel veel gesprekken met mensen van Adidas en Managers van spelers die hier allemaal aanwezig zullen zijn. Australië is bijvoorbeeld een stuk rustiger, omdat de reis een stuk verder is en het voor veel mensen ook te duur is.

Hier in Parijs is alles uitzonderlijk goed geregeld. De hele dag staan er auto’s klaar die ons van en naar ons hotel brengen.

Dit jaar verblijven we in een hotel op de Champs-Élysées. Heel druk maar natuurlijk wel erg gezellig!

Gisteren was het qua werkzaamheden vrij rustig maar doordat je weer heel veel mensen op een dag ontmoet ben je aan het eind van de dag alsnog erg moe.
Vanaf vandaag gaan we er volle bak tegen aan. Het weer werkt in ieder geval mee, want het is heerlijk!

Tot later,
Sven

No comments yet

Geef een reactie

