Skip to content

Voorbereiding Roland Garros

20 mei 2010

Deze week staat alles in het teken van de voorbereiding op Roland Garros.

Gisteren lag ik om 9.00 uur bij de masseur op tafel om zo het lichaam optimaal in conditie te houden!

s’ Middags ben ik bij mijn sponsor TennisDirect geweest, waar een leuke verrassing op mij lag te wachten! TennisDirect had namelijk mijn naam met zilveren letters op mijn tennistassen geborduurd! Ik denk dat Sven hier wel een beetje jaloers op is?😉

Aan het eind van de dag had ik nog een training sessie staan van 2 uur, samen met Esther Vergeer. Ik ben zin in de 2e Grand Slam van het jaar!

Maikel en Esther

Jullie horen weer snel van mij.
Maikel

No comments yet

Geef een reactie

