Skip to content

World Cup

12 mei 2010

Ik wil jullie niet jaloers maken, maar op het moment dat ik dit schrijf zit ik aan het zwembad. Deze week zitten we met het Nederlands team in Turkije voor de World Team Cup, dit kun je vergelijken met de Davis Cup. 2 dagen voor vertrek kon ik gelukkig terug vliegen vanuit Amerika, en samen met het team afreizen. Ik heb 8 dagen langer in Amerika gezeten ivm de as wolk. Helaas is het mij niet gelukt om daar een titel in de wacht te slepen. Maar hier in Turkije zijn er weer nieuwe kansen. De 1e ronde tegen Thailand is gewonnen met 3-0. Vandaag donderdag is in de kwart finale Polen de tegenstander. Ronald Vink en ik  zullen de singels spelen, de dubbel speel ik samen met Robin Ammerlaan.

Voor meer informatie over de World Team Cup: www.itfwheelchairtennis.com

Jullie horen weer snel van mij!

No comments yet

Geef een reactie

