Skip to content

Update vanuit Pensacola

16 april 2010

Op het moment dat ik dit schrijf is het in Pensacola 2 uur in de nacht van donderdag op vrijdag. Ik wil jullie even een korte update geven. Ik ben als tweede geplaatst en speelde woensdag lokale tijd mijn eerste single en won deze met 6-3 6-3 van de Australiër Adam Kellerman. In de tweede ronde versloeg ik Ben Weekes (Aus), de nummer twaalf van de wereld, in drie sets 6-2 5-7 en 6-1. Aanstaande vrijdag speel ik tegen de als vijfde geplaatste Oostenrijker Martin Legner.

Donderdag lokale tijd speelde ik met dubbelpartner Ronald Vink de eerste ronde tegen de Amerikanen Marty Anderson en Paul Moran. Het werd eenvoudig 6-0 6-0. In de tweede ronde op vrijdag spelen we als tweede geplaatste Nederlanders tegen landgenoot Tom Egberink en zijn dubbelpartner Davis Phillipson uit Groot-Brittannië.

Ik zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen!

No comments yet

Geef een reactie

