Skip to content

Hallo tennisliefhebbers!

11 maart 2010

Welkom op het blog van TennisDirect. Vanaf nu zul je hier regelmatig nieuwe berichten vinden van onze medewerkers, maar ook bijvoorbeeld topcoach Sven Groeneveld, internationale top rolstoeltennisser Maikel Scheffers en Belgische ex toptennisser Filip Dewulf.

Wat kan je zoal verwachten op dit blog?

  • How-to’s, bijvoorbeeld: Hoe bespan ik een racket? Hoe verbeter ik mijn tennisniveau?
  • Productadvies: Welk racket moet ik kiezen? Welke schoen is voor mij het meest geschikt?
  • Productreviews: Onze tennisexperts bespreken de nieuwste artikelen en de laatste innovaties op tennisgebied.
  • Verslagen van de ervaringen van onze bloggers Sven, Maikel en Filip in het internationale tenniscircuit.

Kom dus met enige regelmatig terug op dit blog voor mooie tennisverhalen en uitgebreide productbesprekingen , of voeg onze RSS-feed toe aan je favoriete RSS-lezer. (Wat is RSS?)

No comments yet

Geef een reactie

